Τρίτη , 17 Οκτώβριος 2017
Αρχική / ΚΙΝΗΜΑΤΑ / Ο ΘΗΣΕΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ [ΔΙΟΔΙΑ]

Ο ΘΗΣΕΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ [ΔΙΟΔΙΑ]

thiseas-prokroustis

Το μύθο του Θησέα μας θύμισε η δράση της συλλογικότητας του «Ρουβίκωνα» στα διόδια. Τα μέλη της συλλογικότητας αρκέστηκαν στις φθορές, όπως αναφέρουν τα ΜΜΕ κι αντιμετώπισαν βεβαίως τις προβλεπόμενες κυρώσεις. (επισυνάπεται η ανακοίνωση στο τέλος). Ο Θησέας είχε δράσει περισσότερο αποφασιστικά ελευθερώνοντας τους δρόμους. Ας θυμηθούμε το μύθο και μαζί ένα εξαιρετικό διάλογο που ακολουθεί. Τελικά, ενίοτε η ιστορία επαναλαμβάνεται. Ως φάρσα, όπως έλεγε ο φιλόσοφος ή ως τραγωδία στην περίπτωσή μας.

Όπως ίσως έχετε ακούσει, ο νεαρός Θησέας αποφάσισε να πάει στην Αθήνα από την Τροιζήνα όπου κατοικούσε για να συναντήσει τον πατέρα του τον βασιλιά Αιγέα. Αν και η μητέρα του επέμενε να πάρει το πλοίο, αυτός προτίμησε να πάει οδικώς και να αντιμετωπίσει τους τρομερούς ληστές που λυμαίνονταν τη διαδρομή ως την Αθήνα.

Συνολικά, τη διαδρομή λυμαίνονταν πέντε (!) ληστές, που σταματούσαν τους διαβάτες στην Επίδαυρο, τον Ισθμό της Κορίνθου, την Κακιά Σκάλα, την Ελευσίνα και τον Κηφισό. Ο μύθος

Κοντά στην Επίδαυρο, είχε το λημέρι του ο ληστής Περιφήτης, γιος του Ηφαίστου, ο οποίος σκότωνε τα θύματά του  με ένα ορειχάλκινο ρόπαλο. Ύστερα από μονομαχία, ο Θησέας τον σκότωσε με το ίδιο του το ρόπαλο.

Στον Ισθμό της Κορίνθου ενέδρευε ο Σίνης ο Πιτυοκάμπτης, γιος του Ποσειδώνα. Αυτός έδενε τους διαβάτες στην κορυφή δυο λυγισμένων δένδρων, τα οποία άφηνε ελεύθερα, με αποτέλεσμα έναν φριχτό διαμελισμό. Ο Θησέας τον πλήρωσε με το ίδιο «νόμισμα». (Δεν είχε φαίνεται e-pass).

Σειρά είχε ο Σκίρωνας, γιος του Κορίνθου και εγγονός του Πέλοπα, γνωστός και ως μάστιγα των διαβατών που δρούσε στο στενό πέρασμα της Κακιάς Σκάλας. Υποχρέωνε τους περαστικούς να του πλένουν τα πόδια και, καθώς έσκυβαν, τους πετούσε με μια κλωτσιά στη θάλασσα, όπου τους κατασπάραζε μια τεράστια χελώνα. Ο Θησέας άρπαξε τον Σκίρωνα από τα πόδια και τον έστειλε να συναντήσει τα θύματά του. Στη συνέχεια σκότωσε και τη χελώνα και την έκανε ασπίδα.

Στην Ελευσίνα αντιμετώπισε τον Κερκύονα, γιο του Ποσειδώνα και άριστο πυγμάχο, ο οποίος προκαλούσε τους διαβάτες σε μάχη μέχρι θανάτου και τους συνέθλιβε με τα στιβαρά του μπράτσα. Ο Θησέας, σήκωσε τον Κερκύονα ψηλά και τον εκσφενδόνισε με δύναμη στο έδαφος.

Τελευταίος παραμόνευε ο Προκρούστης στις όχθες του Κηφισού, γιος του Ποσειδώνα κι αυτός. Υποδυόταν τον ξενοδόχο και είχε στήσει δυο κρεβάτια, ένα κοντό κι ένα μακρύ στο δρόμο που οδηγούσε στην Αθήνα όπου και προσκαλούσε τους ταλαιπωρημένους οδοιπόρους να ξεκουραστούν. Ο «φιλόξενος» Προκρούστης πρόσφερε το κοντό κρεβάτι στους ψηλούς και το ψηλό στους κοντούς και στη συνέχεια αποκαθιστούσε τις ισορροπίες τραβώντας τους κοντούς ή ακρωτηριάζοντας τους ψηλούς. Ο Προκρούστης γνώρισε τον θάνατο από τον Θησέα πάνω σε ένα από τα κρεβάτια του.

[…} Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι κανείς από τους παραχωρησιούχους των αρχαίων οδών δεν ήταν τυχαίος θνητός, όλοι τους ήταν από σπουδαία γενιά, γιοι θεών και ηρώων. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Μήπως σας θυμίζει αυτό κάτι σε σχέση με τους σημερινούς διαπλεκόμενους «νταβατζήδες» των εθνικών μας οδών; Και μην μου πείτε ότι το γεγονός ότι οι τρεις από τους πέντε παραχωρησιούχους ήταν γιοι του Ποσειδώνα, δεν παραπέμπει σε ανάθεση έργου σε κοινοπραξία και δη οικογενειακή επιχείρηση; Αν η ανάθεση έγινε απευθείας ή με διαγωνισμό λίγη σημασία έχει. Άλλωστε ποιος μπορεί να ανταγωνιστεί έναν Θεό, όταν προσπαθεί να βολέψει τα βλαστάρια του; Αν αναρωτιέστε από πού προέρχεται η σημερινή φαυλότητα της οικογενειοκρατίας, ιδού. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά αν ο Θησέας δεν ήταν από βασιλική γενιά, κι αν δεν το ’λεγε κι η καρδούλα του βέβαια, ίσως μέχρι τις μέρες μας τα διόδια να εκμεταλλευόταν ακόμα η ΚΟΙΝ/ΞΙΑ ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ΥΙΟΙ και ο ίδιος να είχε μείνει στην ιστορία ως «Θησέας, ο τζαμπατζής».

ΑΡΧ.      Θησέα, γνωρίζεις φαντάζομαι ότι με τη αναρχική συμπεριφορά σου ζημιώνεις την πόλη, προκαλείς την οργή των θεών και δημιουργείς κοινωνική αναταραχή, προτρέποντας κι άλλους πολίτες στην ανυπακοή και την παρανομία.

ΘΗΣ.      Μα, αυτοί οι άνθρωποι, οι ληστές δηλαδή, λυμαίνονταν τις συγκοινωνίες, ζητούσαν υπέρογκα ποσά για να επιτρέψουν τη διέλευση και τελικά είχαν παραλύσει τις μετακινήσεις.

ΑΡΧ.      Υπερβάλεις Θησέα, τι είναι δυο μισθοί το χρόνο για να μπορείς να ταξιδεύεις άνετα και πολιτισμένα;  Όποιος δεν έχει να πληρώσει, ας κάτσει σπίτι του να κάνει οικονομία, που θέλει και βόλτες. Τώρα δηλαδή είναι καλύτερα που οι πλούσιοι περνάνε τζάμπα και επιδεικτικά με τα πολυτελή τους τέθριππα και δεν συνεισφέρουν για το κοινό καλό;

ΘΗΣ.      Αφήστε τα αυτά. Δεν ξέρω αν σας είναι τόσο δύσκολο να το κατανοήσετε, αν παριστάνετε τον μ____κα ή αν είστε τελικά, αλλά το πρόβλημα που συζητάμε δεν είναι οι πλούσιοι. Το πρόβλημα το έχουν όλοι οι υπόλοιποι πολίτες που δεν μπορούν να μετακινηθούν. Από τους πλούσιους πρέπει να τα πάρετε χοντρά αλλού, εκεί που τα βγάζουν, όχι στα διόδια.

ΑΡΧ.      Πάντως, οι διαχειριστές, νομιμοποιούνταν να ζητούν διόδια, είχαν συμβάσεις υπογεγραμμένες με τον Δήμο, εντάξει παραδέχομαι ότι δεν ήταν κι οι καλύτερες δυνατές, θα μπορούσαμε να τις βελτιώσουμε κάποια στιγμή στο μέλλον. Άλλωστε, στη συνέντευξη τύπου που έδωσαν και οι πέντε (!) παραχωρησιούχοι (Περιφήτης, Σίνης, Σκίρωνας, Κερκύονας, Προκρούστης) όταν έμαθαν ότι πλησίαζες, είχαν δηλώσει ότι είναι διατεθειμένοι να μειώσουν ελαφρά το αντίτιμο και να εκσυγχρονίσουν λίγο τις μεθόδους τους, αρκεί να σε συλλαμβάναμε. Τώρα πες μου, ποιος θα κατασκευάσει τους δρόμους;

ΘΗΣ.      Όλες οι συμβάσεις τους ήταν έωλες, το ξέρεις καλά άρχοντα. Ας έφτιαχναν πρώτα τους δρόμους και μετά να ζητούσαν διόδια. Αυτοί ζητούσαν ακριβά διόδια για δρόμους που ίσα ίσα χωράνε να περάσουν δυο μουλάρια αντικριστά ή για δρόμους που δεν έχουν κατασκευάσει καν οι ίδιοι.

ΑΡΧ.      Εντάξει, υπάρχουν κάποια προβληματάκια, το ξέρουμε εδώ και κάποια χρόνια, αλλά θα τα λύναμε συν τω χρόνω. Πώς κάνεις έτσι;

ΘΗΣ.     Και τι άλλο έμαθα απ’ τους ληστές. Είναι λέει μέλη συμμοριών, συγγνώμη, κοινοπραξιών, που λυμαίνονται και άλλες περιοχές της Ελλάδας και τα λεφτά που έπαιρναν απ’ το ένα μέρος τα μοιράζονταν μεταξύ τους για να κατασκευάσουν δρόμους και γεφύρια σε άλλα μέρη μακρινά, στην άλλη άκρη της Ελλάδας.

Συγκεκριμένα, ο Σίνης στον Ισθμό, όταν διαμέλιζε τον προηγούμενο διαβάτη από μένα, του τόνισε σε έντονο ύφος ότι αυτά τα παθαίνει επειδή αρνείται να χρηματοδοτήσει το μεγάλο έργο της ζεύξης του Αχέροντα ποταμού. Όταν ο πολίτης του αντέτεινε ότι το μόνο που ήθελε ήταν να πάει στο σπίτι του, ότι ούτε ήξερε πού πέφτει ο Αχέροντας ούτε ενδιαφερόταν να μάθει, πολύ περισσότερο δε να χρηματοδοτήσει τη ζεύξη του, ο ληστής του είπε χαιρέκακα ότι πολύ γρήγορα θα βρισκόταν στην όχθη του παρέα με τον συνεταίρο του τον Χάροντα. Βέβαια, όταν τα έλεγε αυτά ο Σίνης δεν ήξερε ότι πολύ σύντομα θα πήγαινε κι ο ίδιος να τους συναντήσει και τους δύο: πολίτη και συνεταίρο. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ρωτήσω αν στον Αχέροντα δέχονται e-pass.

ΑΡΧ.      Κι άλλος τζαμπατζής, θεέ μου, να δω πως θα πληρώσει τον οβολό για να διασχίσει τον Αχέροντα. Αν πάψουν κι εκεί να πληρώνουν θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα γιατί πολύ φοβάμαι ότι η τροπολογία μου δεν έχει ισχύ στον άλλο κόσμο. Τέλος πάντων. Όλες αυτές οι λεπτομέρειες θα διευθετηθούν εν ευθέτω χρόνω. Το έχουμε τονίσει τόσες φορές πια τα τελευταία χρόνια ότι θα επιληφθούμε προσωπικά του θέματος. Γιατί τόση βιασύνη πια;

ΘΗΣ.      Είναι και το άλλο, άρχοντα. Στην Κακιά Σκάλα, ο Σκίρωνας πήγε κι έστησε το λημέρι του ανάμεσα στο χωριό και τα χωράφια. Έτσι οι πολίτες είναι αποκλεισμένοι και δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους. Ένας πολίτης μπροστά μου διαμαρτυρόταν ότι του έπλυνε τα πόδια 20 φορές την τελευταία εβδομάδα κι άλλες τόσες η γυναίκα του και ότι δεν άντεχε άλλο αυτήν την κατάσταση.

ΑΡΧ.      Κι ο φίλτατος Σκίρων τι του απάντησε;

ΘΗΣ.      Ότι η χελώνα πεινούσε…

ΑΡΧ.      Είδες που βιάζεσαι βρε Θησέα! Αν μου το είχες πει νωρίτερα, πριν χμμμ… καταργήσεις τον Σκίρωνα, θα τον είχα συμβουλέψει να αποσυρθεί προσωρινά από τον σταθμό είσπραξης για να ανοίξει ένα μονοπάτι πάνω απ’ το βουνό, ώστε κανείς να μην υποχρεούται πλέον να του πλένει τα πόδια αν δεν το θέλει.

ΘΗΣ.      Μα ξέρεις καλά ότι το βουνό είναι πολύ δύσβατο και επικίνδυνο και η παράκαμψη θα είναι τεράστια.

ΑΡΧ.      Ώχου, μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας ντε. Μην είμαστε κι αχάριστοι. Κι οι λήσταρχοι, ε συγγνώμη, οι μεγαλοεργολάβοι πρέπει να ζήσουν. Αυτούς δεν τους σκέφτεσαι καθόλου; Αν δεν εκμεταλλευθούν τους πολίτες πώς θα επιβιώσουν; Όπως ξέρεις, παλαιότερα εκβίαζαν απευθείας τον Δήμο, με την απειλή θρυλούμενων κακών μαντάτων που θα έφερνε ο φτερωτός Ερμής, και ο Δήμος τους έκανε όλα τα χατίρια. Όταν όμως ο Δήμος ξέμεινε από δουλειές κι από λεφτά, τους άφησε να διαλέξουν το λημέρι τους και να απομυζούν ανενόχλητοι, συγγνώμη, να υπηρετούν ήθελα να πω, τους πολίτες. Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίσαμε τουλάχιστον την κατασκευή των νέων δρόμων, καθώς και την άψογη και πολιτισμένη εξυπηρέτηση των χρηστών των υπαρχόντων δρόμων.

ΘΗΣ.      Για ποια κατασκευή και άψογη εξυπηρέτηση μιλάς;

ΑΡΧ.      Να, απ’ ό,τι ξέρω ο Σκίρων, πριν τον καθαρίσεις δηλαδή, δούλευε πυρετωδώς για τη διάνοιξη των σηράγγων στην Κακιά Σκάλα.

ΘΗΣ.      Α, γι’ αυτό είχε μάλλον εκείνη την οδοντόβουρτσα δίπλα στη λεκάνη για τα ποδόλουτρα. Τον είδα να ξύνει τον βράχο με την οδοντόβουρτσα όσο περίμενε να φανούν οι επόμενοι διαβάτες. Μ’ αυτόν τον ρυθμό θα του έπαιρνε περίπου 3.000 χρόνια να ολοκληρώσει το έργο. Αλλά τι τον νοιάζει; Μήπως βιαζόταν; Είχε όλο τον χρόνο μπροστά του. Ήταν αθάνατος όπως και οι εταιρείες άλλωστε. Αλίμονο στους πολίτες, γενεές δεκατέσσερις να του πλένουν τα πόδια, φαντάζεστε πόσο γυαλιστερά θα γίνονταν μετά από τόσο πλύσιμο; Τιτάνιο έργο πραγματικά, μάλλον θα έπρεπε να πάρει και το όνομά του στο τέλος. Ή μήπως το πήρε ήδη;

ΑΡΧ.      Κι ο Προκρούστης απ’ ό,τι μαθαίνω ολοκλήρωσε τον πρώτο υπερσύγχρονο ΣΕΑ κλπ. (Σταθμό Εξυπηρέτησης Αρμάτων Και Λοιπών Περαστικών) στην έξοδο της Αθήνας, που εκτός των άλλων περιλαμβάνει δίκλινες σουίτες για όλους τους διαβάτες και ΣΠΑ που προσφέρει ειδική περιποίηση άνω και κάτω άκρων, μανικιούρ, πεντικιούρ και τα σχετικά.

ΘΗΣ.      Μανικιούρ!!!!  Πεντικιούρ!!!!  Ξέχασες την προσθετική… ύψους. Έχετε φτάσει τον ευφημισμό σε δυσθεώρητα ύψη. Ο άνθρωπος εξαρθρώνει και κόβει χέρια και πόδια, και αυτό το λέτε περιποίηση άνω και κάτω άκρων;

ΑΡΧ.      Κοίταξε Θησέα, ο Προκρούστης είναι ένας νέος και πολλά υποσχόμενος επιχειρηματίας, ο οποίος προχώρησε σε μια πολύ σοβαρή επένδυση, που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη της περιοχής και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Γνωρίζω ότι δεν διαθέτει ακόμη την απαιτούμενη εμπειρία και έτσι είναι λογικό να παρουσιάζονται κάποιες παραλείψεις και παράπλευρες απώλειες, οι οποίες ελπίζουμε ότι θα διορθωθούν με τον καιρό. Πάντως θέλω να τονίσω σε όλους τους τόνους ότι επιθυμούμε να προσελκύσουμε περισσότερες επενδύσεις σαν του Προκρούστη στον Δήμο μας και ότι θα αντιμετωπίσουμε σθεναρά όσους στέκονται εμπόδιο σε ανάλογες προσπάθειες, σαν και λόγου σου, με όλα τα μέσα που διαθέτουμε, νομικά, κατασταλτικά, κλπ. γιατί πάνω απ’ όλα είμαστε πατριώτες και θα υπερασπιστούμε μέχρις εσχάτων το δημόσιο συμφέρον και τα συμφέροντα του απλού πολίτη και του κυρίαρχου λαού.

ΘΗΣ.     !!!!!!!

rouvikonas-hilton-nea3

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ «ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ» ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Συχνά διαβάζουμε για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στην Εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, ένα δρόμο καρμανιόλα, όπως το χαρακτηρίζουν όσοι και όσες το χρησιμοποιούν. Επίσης, διαβάζουμε για τα σκάνδαλα που συνδέονται με τα έργα που έχουν σαν σκοπό την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, που θα εξασφαλίζει στο μέγιστο δυνατό την ασφάλεια όσων κινούνται σε αυτόν. Ένα έργο, που έχει ξεκινήσει από το  2008 με  ανάδοχο και κατασκευαστή την κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, μια κοινοπραξία εταιρειών, όπως η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΕ του γνωστού μεγάλου εργολάβου δημοσίων έργων Μπόμπολα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ, η ΑΒΑΞ ΑΕ, η HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GMBH. Το Ελληνικό κράτος έχει χρηματοδοτήσει με πολλά εκατομμύρια ευρώ αυτό το έργο, που «δε λέει ποτέ να τελειώσει», με χρήματα  που προέρχονται από τη φορολογία των αδύναμων λαϊκών στρωμάτων. Και η χρηματοδότηση του έργου συνεχίζεται ακόμα και τα χρόνια της κρίσης, με ανακοινωμένη περίοδο ολοκλήρωσής του τον Μάρτιο του 2017.

 

Παρ’ όλο τον πακτωλό χρημάτων που έχουν δοθεί, μια νέα συμφωνία υπογράφηκε από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και το διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπίας, η οποία προβλέπει την επιπλέον χρηματοδότηση του έργου, αλλά και τη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων. Και, ενώ το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, σταθμοί διοδίων λειτουργούν και επιφέρουν επιπλέον έσοδα και κέρδη στις εταιρείες που το κατασκευάζουν. Δε φτάνει που, μετά την ολοκλήρωσή του θα πληρώνονται διόδια για πολλά χρόνια, για ένα έργο που έχει ήδη πληρωθεί από τα λαϊκά στρώματα, αλλά τώρα απαιτούν να εισπράττουν χρήματα και πριν τελειώσει.  Αυτό δείχνει για άλλη μια φορά τη νοοτροπία του κεφαλαίου, που το μόνο που το ενδιαφέρει είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους, αλλά και του κράτους, που εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα της τάξης που έχει τη διαχείριση της εξουσίας.  Έχουν την απαίτηση, ο κόσμος να πληρώνει ένα δρόμο-φονιά. Για εμάς δεν αποτελεί καμία έκπληξη αυτό, γιατί ξέρουμε πολύ καλά πώς λειτουργεί ο καπιταλισμός και η κρατική εξουσία.

 

Αυτό όμως που μας εξοργίζει είναι ότι θέλουν, πέρα από τα χρήματα που δίνονται από το δημόσιο, να πληρώνονται και επιπλέον άλλα με τη μορφή διοδίων. Όχι, δε μπορούμε να ανεχτούμε σαν αναρχικοί να χάνονται ανθρώπινες ζωές, και από την άλλη αυτοί να κερδίζουν. Αναλογιζόμαστε πόσοι απλοί καθημερινοί άνθρωποι από την τάξη των αδύναμων, αντί να πάνε σε κάποιο προορισμό για να κάνουν την δουλειά τους, να ξεκουραστούν, κατέληξαν στα νεκροτομεία ή στα νοσοκομεία. Αναλογιζόμαστε πόσοι επαγγελματίες οδηγοί έχουν πέσει σε ατυχήματα, άνθρωποι που δουλεύουν πάρα πολλές ώρες, λόγω ανάγκης, για να ζήσουν τα παιδιά τους. Και για να κάνουμε μια μικρή αναφορά στις εταιρείες μεταφορών ή διανομής προϊόντων, αυτές αναγκάζουν τους οδηγούς τους να δουλεύουν εξαντλητικά ωράρια, χωρίς ούτε καν να τους καταβάλλουν αυτά που ορίζει η αστική εργατική νομοθεσία.

 

Η ύπαρξη διοδίων αποτελεί και καταπάτηση της ελευθερίας επιλογής και μετακίνησης, αφού, άμα δεν έχεις να πληρώσεις τα ανάλογο τίμημα, πολύ απλά δεν έχεις το δικαίωμα να μετακινηθείς, σε ένα δρόμο που έχεις ήδη πληρώσει. Τα χρήματα για τα διόδια από κάπου αλλού θα λείψουν, και ειδικά σε περιόδους κρίσης γνωρίζουμε όλοι και όλες πόσο πολύτιμο είναι ένα ευρώ. Αυτό που θέλουμε είναι ελεύθερες μετακινήσεις για όλους, χωρίς κανένα τίμημα. Η μετακίνηση είναι δικαίωμα. Καμιά κρατική εξουσία δεν πρόκειται να λειτουργήσει υπέρ των δικαιωμάτων των εκμεταλλευόμενων, όπως και αν λέγεται ο διαχειριστής της. Μόνο εμείς, τα λαϊκά στρώματα, έχουμε τη δύναμη να επιβάλλουμε, με πολύμορφες πρακτικές, αυτά που θέλουμε. Η εξουσία, δια μέσω των εκάστοτε κυβερνώντων, πετάει παχιά λόγια και υποσχέσεις, ενώ στην ουσία τα συμφέροντα των αφεντικών θέλει να εξυπηρετήσει. Αλλά και εμείς, ας αναλογιστούμε τις ευθύνες που έχουμε απέναντι σε εμάς τους ίδιους και ας αντιδράσουμε και πράξουμε. Η αδράνεια, η μοιρολατρία, η υποταγή, μάς κάνουν και εμάς συνενόχους στη διαιώνιση των άσχημων καταστάσεων που βιώνουμε.

 

Η υπέρβαση του φόβου και η αυτοοργανωμένη πολύμορφη δράση, χωρίς ιεραρχίες και «σωτήρες», είναι το μόνο που θα μας δώσει τη δυνατότητα να νικήσουμε τον τρόμο, τη μιζέρια, την αθλιότητα που μας επιβάλλουν οι ισχυροί. Και έτσι επιβάλλεται να λειτουργούμε, σαν καθήκον της συνείδησης σε όλα τα προβλήματα που μας δημιουργούν κράτος και κεφάλαιο, όπως στην περίπτωση της εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Το να λειτουργεί κανείς σαν εθελόδουλος, δεν το σώζει από τους κοινωνικούς κανίβαλους της κυριαρχίας. Για αυτό και εμείς, θέλοντας να στείλουμε ένα μήνυμα αντίστασης στους εκμεταλλευόμενους, επιλέξαμε να επιτεθούμε στα διόδια Κορίνθου-Πατρών.

ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

denplironodiodia-1

 

denplironodiodia-2

denplironodiodia-3

denplironodiodia-4

denplironodiodia-6

 

Το υλικό αντλήθηκε απο το ιστολόγιο των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» που πρωτοξεκίνησαν την κινηματική τους δράση την περίοδο που οι νέοι προκρούστες «εθνικοί» εργολάβοι άρπαξαν το δημόσιο οδικό δίκτυο της χώρας εισπάττοντας τα χαράτσια διέλευσης. https://denplirono.wordpress.com

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δείτε επίσης

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Καμία καταδίκη στο κίνημα μέσα και έξω από τον στρατό –  Πριν από ένα χρόνο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *